onsdag den 9. maj 2012

Jeg er nu officielt forelsket...

....i foråret og det fantastiske eventyr at udvikling der sker i haven for tiden. Selvfølgelig også i min kæreste ;-)

Elsker også denne tid på året :-)

Og bliver lige imponeret over hvordan visne pinde eller bitte små frø kan blive til kæmpe udstyrs stykker, som ingen international designer kan gøre efter!

Nu kan man da kun elske livet - selvom det driller en gang imellem..
Mine to bedste venner her hjemme.
Peter plantede disse tulipaner en meget kedelig og grå efterårsdag - og se hvad min have helts arbejde kunne bringe.
Tomaterne er nu klar til at komme i større potter :-)
Har forelsket mig i klokkeranke efter, at have set den hos Claus Dalby og prøver nu selv...
Jeg har efterhånden broderet en del æbleblomster og med alderen bliver jeg mere og mere betaget af denne smukke blomst
La Tiva, Oscar og Olfert har god udsigt til køkkenhaven og holder øje om det nu bliver passet godt nok.

2 kommentarer:

  1. jeg bliver da kun i godt humør af din poetiske txt og de søde foto - pls continue.... knus Moar

    SvarSlet